Jobs
Werken bij Roebben
Jobs Roebben
Ontdek Onze Vacatures & Word Lid van Ons Team
Roebben is steeds op zoek naar enthousiaste collega’s om het team te versterken. Hieronder vindt je een overzicht van al onze openstaande vacatures. Ben jij de kandidaat die we zoeken? Neem dan snel contact met ons op via info@roebben.be
We zijn op zoek naar een werfleider infrastructuurwerken (M/V) voor ons operationeel hoofdkwartier in Herstal.
Wat zal je doen?
Bestuderen en voorbereiden van de werven
Coördinatie van werfactiviteiten
Toezicht houden op uitvoering volgens bestek en kwaliteitsnormen
Werfbezoeken en oplevering
Rapportering en opmaak vorderingsstaten
Wie zoeken we?
Industrieel ingenieur, graduaat bouwkunde of gelijkwaardig door ervaring
Moedertaal Nederlands of frans met kennis van de andere taal
Minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
Je gaat je verantwoordelijkheden niet uit de weg
Je kan punctueel en georganiseerd werken
Je houdt van een gediversifieerd takenpakket
Je kan kwaliteit afleveren en organisatorisch sta je sterk
Ons aanbod
Je komt terecht in een innovatief en stabiel familiebedrijf
We houden ons bezig met boeiende projecten met veel afwisseling
Wij luisteren graag naar jouw mening, ideeën en inbreng
We bieden je een vast contract voor onbepaalde duur en je kan rekenen op een zeer gunstige verloning in functie van ervaring en bekwaamheid, inclusief diverse extralegale voordelen
Soliciteer via info@roebben.be
Takenpakket:
HR-administratie:
- Opvolgen van personeelsdossiers (contracten, verloven, ziekte, opleidingen).
- Verwerken van tijdsregistratie en voorbereiden van de loonadministratie.
- Ondersteunen bij rekrutering
Verzekeringen & administratie:
- Beheer van alle bedrijfsverzekeringen (arbeidsongevallen, voertuigen, materieel, BA, …).
- Aangiftes doen en schadedossiers opvolgen in overleg met de makelaar.
- Communicatie met externe partners (verzekeraar, sociaal secretariaat, overheid).
Algemene ondersteuning:
- Mee zorgen voor een vlotte administratieve organisatie op kantoor.
Profiel:
- Je hebt enkele jaren ervaring in HR, payroll en verzekeringsadministratie (ervaring in de bouwsector is een plus).
- Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers met diverse HR-gerelateerde vragen: je verstrekt info en advies inzake sociale wetgeving, opname van tijdskrediet, verlof,…
- Je waakt er over dat de systemen en procedures in overeenstemming zijn met de geldende operationele en wettelijke vereisten.
- In samenwerking met het sociaal secretariaat sta je in voor een vlotte maandelijkse loonverwerking.
- Je bent administratief sterk, nauwkeurig, georganiseerd en discreet.
- Je kan vlot communiceren met collega’s, verzekeraars en externe partners.
- Je werkt proactief en neemt graag initiatief om processen te verbeteren.
- Je kan goed overweg met MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans
Wij bieden:
- Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid.
- Een collegiaal team in een groeiend familiebedrijf.
- Marktconform loon met extralegale voordelen.
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
Waarom Werken bij Roebben?
Bij Roebben streven we ernaar om een omgeving te creëren waarin talent wordt erkend, gewaardeerd en gestimuleerd. Ons team bestaat uit een diverse groep mensen met verschillende achtergronden en vaardigheden, die allemaal samenwerken aan het behalen van onze doelen.
- Familiale Sfeer
- Uitdagende Projecten
- Groei & Ontwikkeling
- Dynamisch & Ervaren Team
- Teamspirit